11 lutego 2018

Kreatywny Kącik

W tym roku szykuje się u nas mała zmiana organizacji przestrzeni na poddaszu. Dziewczynki już niebawem będą miały wspólny pokoik, a w sypialni pojawią się drobne zmiany. Między innymi chcę przenieść tam sekretarzyk, który ze względu na dość mały blat służy mi raczej za toaletkę. 
Ale zmiany są u nas płynne i już teraz nastąpiło małe przemeblowanie. Przede wszystkim schowaliśmy na strych telewizor, który, z racji, że w ogóle telewizji nie oglądamy, służył nam maksymalnie 2 razy do roku, gdy rodzinnie oglądaliśmy jakąś bajkę. Niepotrzebnie zabierał przestrzeń i zbierał kurz, a my jeśli chcemy obejrzeć jakiś film to i tak korzystamy z komputera. 
Nową przestrzeń przeznaczyłam na swoje wymarzone biurko do różnych prac artystycznych. Teraz to tylko kwestia dobrej organizacji, by znaleźć czas na realizacje wszystkich pomysłów. ;)




Starałam się by przestrzeń była przejrzysta, ale ciepła za razem. Pojawiły się moje ulubione kolory ugru i cegły, jak również naturalne akcenty jak ratan, drewno czy też las w słoju. ;)





Biurko i przepiękną lampę kupiliśmy w Ikea.






Jedna z poprzednich wersji prezentowała się tak:


Dzięki zmianom dziewczyny zyskały jeszcze więcej przestrzeni do zabawy. ;)









Migawki z wyjazdu, już w następnym poście. :)

Do napisania! :*
SHARE:

17 komentarzy

  1. Ale sympatycznie wygląda lisek w tym "lesie" :) Nie przeszkadza Ci lustro umieszczone na wprost biurka? Kiedyś ustawiłam biurko tak, że lustro miałam po lewej stronie i zamiast skupić się na pracy co chwilę odwracałam głowę w stronę biurka :D Szybko zmieniłam układ. Bardzo fajna przestrzeń, jaśniejsza od poprzedniej wersji i chyba bardziej praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda 😍 zauważyłam że pojawiają się czarne meble w magicznym domku i tak jak ich nie lubiłam tak teraz widzę je w całkiem innym świetle :) Uwielbiam wnętrzarskie posty u Ciebie, tak samo jak łączenie stylów, kolorów, wystarczy że zobaczę kawałek zdjęcia na instagramie i od razu wiem że to Twoje ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie. ..nowy pokrowiec na kanapę jest biały czy jasny beż?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają zmiany :)Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna zmiana. To małe Łobuziątko zwane Gabrysią już stoi? Niesamowicie silna dziewczynka! Pozostaje życzyć Ci dużo czasu na korzystanie z nowego kącika! Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mysleliście żeby z poddasza zrobić pokój dla Gabrysi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze poza tematem ale skad ten siatkowy basenik na kulki? Szukam czegos latwego do przenoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. no własnie ten basen i kulki.... tez bym chciała taki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest pięknie ;) Idealne miejsce do twórczej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno jest magiczny. Pewnie przy tym biurku aż miło się pracuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Największą uwagę przykuwa chyba las w słoiku :) Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kącik. Wnętrze w tej aranżacji wygląda o wiele jaśniej i przejrzyściej, myślę że udało ci się osiągnąć naprawdę przyjemny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My tez nie oglądamy TV i wszyscy, którzy się o tym dowiadują, są zbulwersowani tym faktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne miejsce :) Gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej,Mamy takie samo biurko, tylko blat przemalowaliśmy na czarno.
    Zastanawiam się, jak Gusiu dbasz o dywany?
    Są zawsze takie czyste, pomimo,że jasne.
    Czy używasz odkurzacza piorącego? Czy może czyścisz środkami w sprayu?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

© Magiczny Domek. All rights reserved.
Blogger Templates by pipdig